За нещата и за хората.

За опита да полетя и за последиците от приземяването.

За алегориите на пожеланото и за метафорите на реалното.

За...

7/23/2012

Добрите момичета

By Kirsty Mitchell





















Не съм от добрите момичета, които плачат
и предизвикват умиление с роса по клепачите.
Не съм от добрите, а от тези, които не се оплакват
и сами умеят да се справят със проблемите.
Не съм от добрите момичета, които умеят
да изслушват комплексите и претенциите на всеки,
а съм от тези, които без много да мислят
вървят по свои, невървени от добрите, пътеки.
Не съм от добрите момичета, които прощават
и си мислят, че на всеки се случва да греши,
а съм от тези, които много трудно забравят
и са готови да си го върнат за всички злини.
Не разбирам тези момичета и тяхната доброта,
родени със задачата да пренасищат света
със своята толкова семпла и добра простота...




Няма коментари:

Публикуване на коментар