За нещата и за хората.

За опита да полетя и за последиците от приземяването.

За алегориите на пожеланото и за метафорите на реалното.

За...

4/10/2012

Чадър, чанта и обувки

В обувките ми няма да ти е комфортно,
очукани, от дългото вървене разширени,
струва ми се, ще са ти големи.
Чадърът ми през много дъждове премина,
от някои ме спаси, от други не успя,
вземи си нов, защото моят не оцеля.
И слънчевите очила очите не опазиха,
остарели са с годините, защото
много разочарования през тях преминаха.
И чантата ми не търси,
отдавна кожата й е протрита -
в нея носих толкова тъги...
Вземи си нови очила,
през тях ще виждаш чист света.
И нови обувки, по мярка, за да са
и нова чанта, заедно с чадъра.
Не искай моите, повярвай ми, не са добри...








J.R.     

Няма коментари:

Публикуване на коментар