За нещата и за хората.

За опита да полетя и за последиците от приземяването.

За алегориите на пожеланото и за метафорите на реалното.

За...

2/13/2013

приказка

Picture: Patrice Murciano 
                                                искам да съм приказка, която                                                                                 ще разказваш във бъдеще време.
                                                да съм жената, когато
                                                си с мен и без мене. 
                                                искам да съм цвят от пролет -
                                                топъл, светъл и ухаещ.
                                                да съм устремен към тебе полет,
                                                който дълго да мечтаеш.
                                                искам да съм себе си, най-вече
                                                и да ме обичаш все такава  - 
                                                като сбъднат сън привечер,
                                                като лед, но и като жарава.
                                                                       J.R. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар