За нещата и за хората.

За опита да полетя и за последиците от приземяването.

За алегориите на пожеланото и за метафорите на реалното.

За...

3/15/2012

Джинджифилска усмивка

Просто се усмиХХХХХнах и се сетих за теб :)
И как иначе. Ти винаги си с мен в най-смешните моменти. Нещо като главно действащо лице в абсурдни, но много смешни, пиеси. Беше с мен, дори когато отидох да посрещна влака на Краля Слънце, който трябваше да пристигне с бясна скорост по дървените релси, но алармата прецака всичко. С мен си на най-смешните ми снимки и тогава, когато не съм искала да се снимам. Беше с мен и на Гатака, а така и не разбрахме за какво иде реч, но пък си беше смешна история... И тогава, когато щях да се смея за последно, ама взех, че извадих късмет да се посмея още малко... Абе, стане ли въпрос за смях, винаги си тук :)
Джинджифилче, смех ю соу мач :Р

J.R.

Няма коментари:

Публикуване на коментар